CZASEM MAMY PO PROSTU WĄTPLIWOŚCI, bo przecież wiemy jak się powinniśmy zachować ale potrzebna jest nam konsultacja z zewnątrz, od kogoś kto uszereguje naszą wiedzę i podpowie, że może lepiej jednak nie być takim formalnym za każdym razem, albo że pomimo ogólnie przyjętych w naszej branży zasad, można zachować trochę dystansu i powściągliwości względem klientów.
Z CHĘCIĄ ROZWIEJĘ WSZELKIE WĄTPLIWOŚCI, przygotuję departament sprzedaży, biuro kontaktów międzynarodowych, członków zarządu, pracowników sekretariatu, zespół marketingu na spotkania o charakterze formalnym i tych mniej zobowiązujących ale wciąż w ramach naszej pracy i branży. Kto, komu, pierwszy, w jaki sposób, mężczyźni, a może szefowa?
PRZEJDZIEMY PRZEZ TO DOKŁADNIE BAZUJĄC NA PRAKTYCZNYCH PRZYKŁADACH
DRESS CODE nie zawsze musi się ograniczać do ciemnogranatowego garnituru i monotonnej garsonki. Może być potrzebny np. strój superbohatera żeby zamknąć negocjacje i nie chodzi o to by ubierać się jak Peter Parker, ale wiedzieć czym rządzą się określone sytuacje, konteksty, bądź oczekiwania. Nasz strój mówi cały czas, nawet jak my siedzimy cicho.
PODPOWIEM CO WYPADA, a co bardziej pasuje do konkretnych okoliczności. Chętnym wskażę gdzie można nabyć odpowiednią dla nich garderobę. Ponadto opowiem na co zwraca się uwagę w klasycznej elegancji i czego warto unikać.
PRZYJĘCIA W BIZNESIE, bądź w dyplomacji, to nie tylko czysta przyjemność, to praca. Jedni je uwielbiają, inni myślą jak o… Innych z Gry o Tron. Jeżeli przed Państwem właśnie otworzyła się perspektywa zorganizowania bankietu, biznes lunchu, aperitifu i szukają Państwo osoby, która podpowie jak dobrać menu, kto powinien przemawiać pierwszy, obok kogo usadzić gościa z zaprzyjaźnionej firmy, to…
BARDZO DOBRZE SIĘ SKŁADA, BO DOBRZE PAŃSTWO TRAFILI
Więcej na temat naszego doświadczenia znajdą Państwu klikając TEN LINK, bądź w logo Polskiej Akademii Protkołu i Etykiety
Więcej informacji na temat usług doradczych organizowanych przez Polską Akademię Protokołu i Etykiety, znajdą Państwo na www.papie.pl