Madame Edith

szkolenia

Na początku Polska Akademia Protokołu i Etykiety była projektem szkoleniowym, a główną ideą jaka mi wtedy przyświecała, było przekazywanie wiedzy z zakresu savoir-vivre’uprotokołu dyplomatycznego w sposób daleki od sztampy i podręcznikowej dyscypliny. Nieoczekiwanie, na przestrzeni kilku lat, projekt szkoleniowy rozwinął się w kilku innych kierunkach (m.in. jednym z kierunków jest niniejszy blog). Etykieta w biznesie, dobre maniery, bon ton – to wszystko może być pokazane w inny sposób.

Coś więcej…

Nie tylko szkolimy, również doradzamy, a także realizujemy nietypowe zlecenia związane z wydarzeniami specjalnymi i kampaniami marketingowymi, których wspólnym mianownikiem jest savoir-vivre & protokół dyplomatyczny.

Wiedzę na temat zmieniających się zwyczajów, zachowań, oczekiwań, trendów budujemy na naszym doświadczeniu i obserwacjach, ale również dzięki badaniom opinii publicznej, które realizujemy z profesjonalnymi instytutami badawczymi.

Do każdego przedsięwzięcia zapraszamy naszych dobrych znajomych ze świata dyplomacji, biznesu, sztuki i komunikacji marketingowej. Dzięki temu tworzymy kreatywne zespoły składające się z ekspertów o wysokim poziomie kompetencji.

Szkolenia dla biznesu

Etykieta stołu, ustalanie pierwszeństwa, obsługa klienta, ubiór w pracy i poza nią, netykieta, tytułowanie, witanie i żegnanie, pisanie korespondencji elektronicznej – to wszystko i jeszcze więcej przedstawimy Państwu podczas spotkania szkoleniowego lub konsultacji.

SZKOLENIA

Szkolenia dla dzieci i nauczycieli

Wykłady, bądź szkolenia dla dzieci to ta część działalności Polskiej Akademii Protokołu i Etykiety dydaktycznej, z której jestem dumny. Tu wyjątkowo nie ma miejsca na rutynę, a odpowiedzialność wielka. Najmłodsi, z którymi się spotykałem byli w pierwszej klasie szkoły podstawowej. To dopiero wyzwanie!

5dzieciwłasciwa postawa przy stole

Szkolenia dla restauracji & hoteli

HoReCa jest memu sercu wyjątkowo bliska, dlatego tym dokładniej jestem w stanie przeprowadzić ocenę pracy personelu restauracyjnego, jako np. tajemniczy klient, na każdym z jego szczebli. Pracuję z gastronomią, pasjonuję się kuchnią, odwiedzam lokale różnej klasy  – prywatnie i wiem, że każdy, poczynając od pomocnika kelnera, a kończąc na szefie sali, bądź menedżerze, każdy ma swoje obowiązki względem gości. TA WIEDZA TO SKARB.

Więcej informacji na temat szkoleń organizowanych przez Polską Akademię Protokołu i Etykiety oraz usług doradczych, znajdą Państwo na  www.papie.pl