Madame Edith

szkolenia

POMIMO, ŻE ZASADY DOBRYCH MANIER TAK CZĘSTO SIĘ NIE ZMIENIAJĄ, dla porządku można dodać, że w większości, to każde szkolenie jest inne. Każde spotkanie z nową grupą osób chętnych wiedzy, daje szansę na poznanie kolejnych przykładów. POZWALA ROZWIĄZAĆ PROBLEMY i zagwozdki. Etykieta stołu, ustalanie pierwszeństwa, obsługa klienta, ubiór w pracy i poza nią, netykieta, tytułowanie, witanie i żegnanie, pisanie korespondencji elektronicznej – to wszystko i JESZCZE WIĘCEJ przedstawię Państwu podczas spotkania szkoleniowego lub konsultacji.

SZKOLENIA

Wykłady, bądź SZKOLENIA DLA DZIECI to ta część mojej działalności dydaktycznej, z której jestem dumny. Tu wyjątkowo nie ma miejsca na rutynę, a odpowiedzialność wielka. Najmłodsi, z którymi się spotykałem byli w pierwszej klasie szkoły podstawowej. To dopiero wyzwanie!

dzieciwłasciwa postawa przy stole

HoReCa jest memu sercu wyjątkowo bliska, dlatego tym dokładniej jestem w stanie przeprowadzić ocenę pracy personelu restauracyjnego, jako np. tajemniczy klient, na każdym z jego szczebli. Pracuję z gastronomią, pasjonuję się kuchnią, odwiedzam lokale różnej klasy  – prywatnie i wiem, że każdy, poczynając od pomocnika kelnera, a kończąc na szefie sali, bądź menedżerze, każdy ma swoje obowiązki względem gości. TA WIEDZA TO SKARB.

horeca